Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 29 Mar 2002, 11:23:02 CET

On Fri, 29 Mar 2002 10:14:48 +0100
"Dariusz Sznajder" <darek w darek.eu.org> wrote:

> W ten sposób ciężko zrobić _obiektywną_ analize.
>
> Odzywają się najczęściej Ci, którym coś padło/mają kłopot.
> Nieistniejąca statystycznie większość, która ma święty spokój nie mówi
> nic.
>
> Każdy ma inne obciążenie poczty, każdemu chodzi co innego oprócz tej
> poczty, każdy ma inne płyte/HDD/CPU/etc.
>
> Jak chcesz to wszystko _obiektywnie_ analizować?
czytales caly watek?
sprawdz sobie moje posty w tym watku to bedziesz wiedzial

blah

jedyna znana mi "_obiektywna_ analiza" byla analiza matematyczna ktora to
zameczalem z wzajemnoscia w ramach studiow ...khhhmm... lat temu. Te analize
bede robil calkowicie subiektywnie z perspektywy wlasnego pepka :))

a powazniej to da jakies szanse zeby zaczac szacunki i poprosic ludzi o
wykonanie kilku/jakisch testow np zajetosc na dysku mboxa/mdira, a zalozenie ze
jak sie nie da wykonac "miareczkowania" to analiza jest pozbawiona sensu jest mi
obce; zwlaszcza jako ex-brydzyscie ktory non stop szacowal szanse przy stoliku (
a jak bys nie wiedzial to tam _nalezy_ w szacunkach uwzgledniac nie tylko
rozklad kart, ale i sile gry przeciwnikow i ich glupie miny)

pozdrowka