gtk1 i gtk2

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 7 Lis 2002, 22:28:04 CET

On Thursday 07 November 2002 22:18, Artur Flinta wrote:

> Dokładnie co ma piernik do wiatraka, przecież gnome2 to zupełnie inne
> pakiety zależne od inny bibliotek niż gnome 1.4

Albo mi się wydaje, albo założenie jest takie, że jest dostarczany gnome2 +
reszta oraz te pakiety które są niezbędne do działania tych aplikacji które
jeszcze nie zostały naumiane gtk2. Bo nie sądzę, żeby ktoś miał ochotę
równocześnie maintainować dwa gnomy.

> Nie robi żadnej, i tak automat wszystko instaluje.

Ja preferuje upgrade niż uninstall/install :) Od czegoś on w końcu jest.