gtk1 i gtk2

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 12 Lis 2002, 15:08:04 CET

Troche późno, ale nadrabiam zaległości.

Witam!

On Thu, 7 Nov 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Czas zacząć budować u mnie rzeczy z gtk. Także przy okazji bym wszystko
> ponastawiał tak jak to jest z qt i wszystkim innym. Znaczy gtk+1.spec i
> gtk+.spec. Tylko niech mi ktoś powie które pakiety w jakich wersjach są przez
> jakie gtk wymagane i czy są jeszcze jakieś konflikty między nimi.

Nie, nie, nie. Żadnych zmian gtk+ -> gtk+1, gtk+2 -> gtk+. Przede
wszystkim niczego pożytecznego to nie wnosi, poza pozornym
uporządkowaniem. Pozornym, bo tracone jest całe drzewo zmian w CVSie. Poza
tym gtk+2 funkcjonuje obecnie w dwóch wersjach (HEAD, GNOME_2_0). I na
dodatek powodowało by to konieczność zmian R i BR w setkach speców - co NA
PEWNO spowoduje masę kłopotów.

I na koniec nie spodziewam się, że gtk 1.2.x zniknie szybko z dystrybucji
bo istnieje mnóstwo aplikacji które go używają, a na których sportowanie
do gtk 2.x raczej bym nie liczył.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)