Mamy zezwolenie na redystrybucje binarek mks

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 21 Lis 2002, 00:06:07 CET

On Wed, 20 Nov 2002 23:56:18 +0100
Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> wrote:

> Nie wystarczy ze pozwie ICM ktory to hostuje nam powie zebysmy
> spadali.
>
> Albo politechnike ktora powie ze niechce wiecej cvs
> albo mimuw ktory powiez ze niechce wiecej builderow albo what ever
>
> I gdzie sie wtedy przenieisz misiu?

A czemu nie pozwie np mojego pracodawcy, u którego hostuje mirror? :P

Swoją drogą chyba masz rację, ale biurokracja nigdy nie przynosi nic
dobrego.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)