1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 21 Lis 2002, 10:24:36 CET

Dnia czw 21. listopad 2002 09:17, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie zrozumiałeś mnie - chodziło mi tylko o grupę, o właściciela katalogu
> /var/lib/tftp i takie tam. Ty stworzyłeś, niepotrzebną wg mnie, grupę
> tftp...
Grupę faktycznie stworzyłem przy okazji dłubania przy tftpd-hpa, ale się z
tego wycofałem :-) A usra tftp wziąłem ze speca do tftp - ktoś go już
wcześniej dodał :-)

> Inna sprawa, że IMHO tftp-y mogłyby działać z usera ftp, zamiast z
> własnego. Ale to już oddzielna historia...
Czyli co - mam pozmieniać usera z tftp na ftp ? Jeżeli tak, to zacznę od
tftp-hpa (tego używam na bieżąco i mam jak przetestować :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl