gcc 3.2 - zepsute pthreads (i STL) przy glibc 2.2.5

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 4 Paź 2002, 11:54:54 CEST

On Fri, 4 Oct 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> A jak jest z zależnością rpm-a 4.1 od nowego glibca?
> Chciałem go sobie zainstalować, a tu pojawiło się Conflicts - czy nowy
> rpm rzeczywiście używa jakichś własności glibca 2.3?

Ja przebudowalem.
I jest jeden kwas, wywla sie na check-files.
po wykomentowaniu [niestety recznie] ze zrodel smiga az milo ...
Nie mam sil/checi/czasu na sledzenie dlaczego sie wywla
z komunikatem "getOutputFrom():  : Broken pipe"

Pozdrawiam.
				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}