SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 13 Paź 2002, 19:28:30 CEST

On Sun, Oct 13, 2002 at 06:00:41PM +0200, Blues wrote:

> Bo ty patrząc w kod też nie jesteś tak naprawdę w stanie określić skąd
> dana funkcja jest. Przez błędne nazwy...

Ale php jest w stanie. Po nazwach plików w include_once.

> Fajnie - dobrze, że ktoś oprócz mnie w tym grzebie :) I że nikt nie umarł
> jak zobaczył aktualną wersję tego skryptu :)

Trochę się mu język programowania zmienił (na perla ;-)

> /usr/share/pear? A powinien chyba wszystkie pliki, które są na liście
> plików pakietu i mają *.php
> W ten sposób możesz skrypt wykorzystać także do wyszukiwania zależności w
> pakietach korzystających z pear-a...

Miało być ,,nie korzystających z pear-a'' ? Anyway z definicji pakiety
peara to pliki w /usr/share/pear. Z R: wyłączane są pliki, które są w
pakiecie (niekoniecznie w /usr/share/pear). Np. jeśli pakiet zawiera
/usr/share/foobar/{ble.php,lib/baz.php} to wyłączone będą 'lib/baz.php',
'baz.php', 'ble.php' etc. Niemniej jednak ble.php czy lib/baz.php nie
wpadają do provides.

> Wogóle - jeżeli robisz to w branchu to zmień w nim z pear(..) na php(..)
> Po 1.0 chciałem to masowo zrobić, ale ty możesz już zacząć :)

Nie wiem czy to taki dobry pomysł. Czy pear jest jakoś mocno związany z
samym php, czy jest możliwa jakaś alternatywna hierarchia klas? php(foo)
mogłoby być dla modółów do samego php. Ale to tylko takie moje dywagacje
:)

Disclaimer: Michał dłubie w php, ja mu tylko trochę koncepcyjnie i
perlowo pomogłem :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h