kde-i18n - a może w ten sposób:

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 12:06:07 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 11:29:19 +0200, Rafal Cygnarowski wrote:

> nie wsciekaj sie bo nie masz o co.

Nie wściekam się. Stwierdzam tylko, że skoro nie każdy potrafi pisać
ładnie w XML-u, to głupotą będzie przenoszenie specy na XML-a, bo będą
gorsze. I tyle.

> Popatrz na to czym jest teraz rpm-owa paczka. Zbior plikow ze skryptami
> + rpm, ktory tworzy baze tychze.

Dla mnie to nieistotne, co siedzi w środku. Za to ważne, że mam jednego
czytelnego speca, w którym są skrypty.

> Na nowe narzedzie mozna patrzec
> znacznie szerzej. Np. wyobraz sobie, ze paczka bylaby jednoczesnie
> programem instalacyjnym (?).

Znaczy co? Takim setup.exe?

> Pomysl jest, nie wazne w tym momencie czy
> dobry czy nie. To sie moze okazac po glebszej dyskusji...

JAKI pomysł? Teraz to paczki nie da się zainstalować?

> np. (jakze piekny kawalek z naszych spec-y
> %if %{!?_with_jdk14:1}%{?_with_jdk14:0}
> [ ... ]
> %endif
>
> <without value="jdk14">
> [ ... ]
> </without>

To ja wolę jedną taką szkaradę między 40 normalnymi linijkami, niż 41
takich cudaków XML-owych.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...