Powracam ...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 19:02:46 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> Witam ...
> powiem krotko, wracam!
> Od poniedzialku jestem 24h on-line (łacze do domu TP SA mi zestawia),
> wiem, przedemna sporo pracy (SA i ST) oraz zaleglosci (to wkoncu 3
> miesiace jak by nie bylo ....)
>
> Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
>
> PS.
> Chyba najwyzszy czas na PLD-1.1, zatem:
> jutro bede puszczac zalegle SA z datami, z ktorymi pojawil sie pakiet na
> ftp, potem zrobie rozejzenie bts <-> updates/security, ew poprawki sie
> zalata, nastepnie ustali sie co jeszcze powinno trafic do updates/security
> [...]

Moj plan jest jeden:
do ep09 wlozyc Adapteca 2400A plus 4 dyski po 120GB.
To da razem 360GB (raid5 - ja nie nazywam sie kloczek!).

Z tego troche odejdzie bo bede musial z ep09 ze dwa dyski po 36GB
wyjac (nie zmieszcza sie 4 dodatkowe dyski w obudowie ep09).

Ale i tak conajmniej 200GB miejsca przybedzie, co przy rozsadnym
gospodarowaniu powinno na sporo wystarczyc.
Aha i niestety dla dzimiego - jak bede instalowac te macierz to
na LVM+xfs czyli kernel 2.2 opusci ep.

Takie sa plany, kiedy realizacja... to juz niestety zalezy
tylko od finansow, a z nimi krucho. Ale moze jeszcze w tym miesiacu?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-