Witold Filipczyk: RW zablokowane do wyjaśnienia

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 11:29:07 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Było tak:
> Pisałem na tej liście, że zajmę się CONFIG_DIR.
> Spaczowałem kilka programów.

I było pięknie.
Miałeś jednak już wtedy kilka ostrzeżeń, żebyś uważał jak to robisz, etc.

> Nie zastanawiałem się nawet jak to było robione do tej pory.

I to był twój podstawowy grzech.

> Spaczowałem basha, to blues mi napisał, że shelli się nie poprawia.
> Cofnąłem tę zmianę.

Jakbyś przeczytał tamten dokument to byś o tym wiedział. Inna sprawa, że w
przypadku shelli wystarczy się mocno zastanowić, żeby wymyśleć czemu tego
akurat nie należy ruszać.

> Bartosz Taudul zauważył, że rpm działa inaczej niż wcześniej. (wątek
> xhejn) Wyjaśniłem dlaczego.

Wyjaśni

> Później blues wkurzył mnie swoją odpowiedzią (za "mordę", "spieprzyłeś",
> "tfurczość" dostałby w zęby przy bezpośredniej konfrontacji), więc
> poszedłem w zaparte.

Bardzo ciekawe.

> kloczek próbował załagodzić sytuację, co mu się nawet udało.
> Pisał coś o dyskutowaniu każdego pomysłu, zanim się go zastosuje.
                                          ^^^^^^^^
> blues i gotar zaproponowali, tu zacytuję:
> "Niech sobie tą zmienną nazwie inaczej, a nie podpina pod starą." (blues)

To wyjaśniłem dlaczego tak, a nie inaczej powiedziałem. Mea-culpa, mogłeś
to źle zrozumieć. Inna sprawa, że aktualnie widać, że to był niezły pomysł
:)

> "Niech sobie zarezerwuje na przykład ETC_DIR." (gotar) Pisałem
> wcześniej, że nie będę tego odkręcał. Nie odkręcałem, według mnie
> poprawiłem - zmieniłem we wcześniej wprowadzonych przeze mnie patchach
> CONFIG_DIR na ETC_DIR i nazwy patchy z home_etc na etc_dir.  Puściłem to
> jednym commitem, bo tak było prościej.  Zamieszczony log też wydawał mi
> się wystarczający.

Znowu fakty dokonane zamiast dyskusji.....

> Tomek Orzechowski nie bardzo załapał o co chodzi i wysłał mejla na grupę
> "Wolna amerykanka w PLD?".

Załapał doskonale.

> Czytam digesty (swoją drogą nie ma wątkowania w digestach). Jak się ma
> jakieś pretensje, to powinno się wysyłać mejla najpierw (a przynajmniej
> również) do zainteresowanej osoby a nie od razu na grupę.

Dlaczego? Sprawa jest dyskusyjna i powinna iść na grupę.
To nie pretensje, ale sprawy dotyczące wszystkich.

> blues też nie załapał o co chodzi.

też załapał - najwyraźniej ty cały czas nie lapiesz o co chodzi... :(

> Tu mnie kloczek wqurwił.

> Sprawdziłem, czy na pewno nie mam praw zapisu testowym commitem w module
> bootdisk. Commit poszedł, więc olałem sprawę.

"Postraszył mnie pod publiczkę tylko to oleję sprawę", tak?
great.

> Nikogo tu nie pobiłem, o ile pamiętam nie ubliżyłem tu nikomu.

Tego nie rozumiem...

> Nie uważam też, żebym nadużywał prawa zapisu.

Chodzi o pracę _grupową_ ....

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...