pehap i include_path

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 09:44:22 CEST

On Tue, 15 Apr 2003, Łukasz Mozer wrote:
> Klasy w pearze mają nazwy, hm, bardzo niskiego poziomu? (wiem bredzę,
> ale jest 5:42am) Typu, pop3, smtp... Nie... nie będzie się kłócić.

Nie rozumiem...
No są niskopoziomowe: Net, HTTP, HTML - pop3, smtp będą wewnątrz katalogu
Net.

Tylko co to ma do rzeczy?

> Kwestia przyzwyczajenia i... zależności.

true.
Ale niektóre przyzwyczajenia warto zmieniać, jeżeli coś jest
wymierające...

> Btw. jak to jest z wielkością liter w nazwach paczek? Generalnie, to
> nawet na samej stronie domowej widnieje jak byk ADOdb
> (http://php.weblogs.com/ADOdb). Niestety, w pld jest to jako adodb, więc
> przydało by się zmienić to... Ktoś ze mną poromasnuje w tym temacie?

Generalnie - paczka ma być tak jak nazwa źródeł.
Ewentualnie dodaj provides jakie ci się podoba

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...