db3 w Ac

Sob, 26 Kwi 2003, 11:59:33 CEST

On Sat, 26 Apr 2003, Robert Kurtys wrote:

> tiaa...wszystko zwiazane z courierem do przerobki...echh

A nie ma gdzies w dokumentacji do db jak przerabiać programy używajace
starszych db ?
Przykładowo w gdk-pixbuf jest taki ładny dokument opisujący jak przerabiać
programmy używajace imlib. Mozńa nawet nei meić za duzego doswiadczenia
programistycznego, a majac ten dokument mozna to przerobić bardzo szybko.