odczucia po 2.6

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pon, 11 Sie 2003, 14:24:05 CEST

Hi,
No i wczoraj upgradnalem sejadro do 2.6, moje spostrzerzenia:
1. geninitrd nie umial wylapac ze mam hpt370 i nie dodal modulu, ktory r[zy
2.4 dodawal automatycznie

2. w przeciwienstwie do 2.4, 2.6 mial zerowe pojecie o char_major_* musialem
mu dziesiatki aliasow w modprobe.conf ustawiac, moze jakis skrypt albo cos do
tego?

3. alsa nie dziala, nie wiem czemu, dziala dzwiek w alsie ale po emulacji oss,
biblioteki nie chce dzaialac z alsa bezposrednio

A po za tym to 2.6 rzadzi, gdyby jeszcze tylko nie nasz init ktory laduje sie
u mnie 1,5 minuty to bym mial system blyskawice.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net