PLD 64-Bit

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 18 Sie 2003, 17:44:38 CEST

On Fri, 15 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> -----ciiiiiaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhccccccccccchhhhhhhhhhcccccc---------
>
> Tak prawdę mówiąc, to coś mi się nie wydaje, żeby przy jednym userze i
> jednej maszynie (która automagicznie robi za builder) taki port
> odpowiadał funkcjonalnie reszcie portów. Kto będzie to poprawiał, jeśli
> nie będzie się chciało kompilować?
>
> /me zaczyna podejżwać, że przy naszej ilosći deweloperów pełna
> synchronizacja arch to jest overkill

Akurat w przypadku takich architektur jak Opteron czy Itanium warto w nie
inwestować. Ludzie będą mieli coraz więcej takich maszynek. Ja będę miał
Itanium2 kilkadziesiąt sztuk już za ~0.5 roku, może znacznie szybciej.
Więc gra jest warta świeczki IMHO...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...