[rpm] Rozwiązywanie wirtualnych właściwości na nazwy pakietów

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 22 Sie 2003, 22:46:21 CEST

On Fri, Aug 22, 2003 at 02:15:37PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> Dla takich systemów, wygodna byłaby baza odpytywalna po HTTP...
> Taki monitor dystrybucji -- jakie pakiety, gdzie dostępne (URL
> i linia dystrybucji), --requires, --provides, --obsoletes, -qlv,
> -qi, -qc itp.  IIRC Debian ma taki bajer.

Coś jak rpmfind.net? Tylko nie wiem jak jest z indeksowaniem u nich.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h