perl-Locale-gettext.spec (HEAD)

Paweł Czapski czapa w czapa.one.pl
Wto, 26 Sie 2003, 14:56:13 CEST

Dnia Tuesday 26 of August 2003 14:16, Radoslaw Zielinski popełnił wiadomość:
> Paczka p-L-g zawiera tylko dwa katalogi, z czego jeden istotny:
> %{perl_vendorlib}/auto/Locale/gettext/.  W specu jest odpowiedni
> %defattr, więc jeśli ten katalog dostaje 0700, to coś u Ciebie jest
> mocno nie tak (ale coś mi się nie chce w to wierzyć).
>
> Jeśli chodzi Ci o katalogi ,,po drodze'' -- tu mogę tylko zgadywać; nie
> instalowałeś czasem perla z umask 077?
dokladnie... na root'ie mam umask 077 i z takim wlasnie instalowalem perla,
ale to chyba nie zmienia faktu, ze powinno dodac poprawne atrybuty na
instalowane pliki.

> Uaktualnij perl-base do release
> 0.5x lub 1 i popraw prawa do katalogów tak, żeby pasowały do wyniku `rpm
> -qlv perl-base`.
OK. wczesniej ktos zasugerowal zainstalowanie perla z wyzszym release i
pomoglo - tzn omawiane katalogi z paczki perla dostaly poprawne prawa 0755 i
pozniej p-L-g wrzucil tylko tam swoje pliki.
Dziekuje.
--
Pawel Czapski
mailto:czapa(at)czapa.one.pl