chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 11 Gru 2003, 08:20:17 CET

Dnia śro 10. grudnia 2003 18:40, Mariusz Mazur napisał:

> Works for me. Tomek? Qboosh?
Dla mnie jest dobrze z ---/*** przy polskich locale - przy reszcie - to nie
był mój pomysł na, żeby zmieniać w imię spójności tłumaczeń - zresztą ich nie
używam, ale też wolałbym, ---/***. nie/tak jest IHMO lepsze od wył/wł, ale
IHMO i tylko IHMO gorsze od ---/***. I róbcie, co chcecie, ja już ręki do
modyfikacji chkconfig'a nie przyłożę ;-)))

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner