RFC: Zmiana nazw plików z pakietami

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pią, 12 Gru 2003, 12:49:53 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 11:49:10AM +0100, Bartosz Taudul wrote:
> man rpm
> /--qf

W momencie pierwszego mojego kontaktu z  w/w dokumentem Ty jeszcze nie
wiedziałeś co to jest komputer, więc proszę Cię nie używaj tego
argumentu więcej wobec mej osoby bo uznam, że uważasz mnie za
kompletnego idiotę który nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
Polecam lekture archiwum rpm-list, a szczególnie wypowiedzi autorów
(właściwie to tylko Jeffa) na temat największej bolączki z Epoch.
A będe taki dobry i podam to odrazu aby zaoszczędzić Ci Twego cennego
czasu który pewnie wykorzystasz na równie celną ripostę jak poprzednia:
z Epoch jest ten problem że pomimo tego że jest tak ważne nie jest
wydoczne odrazu w wielu miejscach.

> Pole DISTRIBUTION od tego jest. To że różne mendrejki i inne suse tak
> robią, nie znaczy że my też tak mamy robić.

z .pld się nie upieram, ale Epoch jest bardzo ważny.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/