gnome bez panelu - czy to ma sens?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 12 Gru 2003, 22:50:29 CET

> nic nie pisałem na temat braku poldka czy rpm-a. mógłbyś dokładniej
> czytać oraz nie nadinterpretować. imho, instalator i poldek powinny się
> zająć profilami/sztycznymi zależnościami i innymi ułatwieniami dla
> użytkowników. imho, przeinaczasz. pośpiech to czy brak dobrej woli?

Przejaskrawiłem. Proponowałeś rozwiązanie kwestii instalowania
samowystarczalnego GNOME-a przez opcję instalatora, co uważam za
niewystarczające. System instaluje się raz, pakiety (od)instalowuje się
częściej. Przez poldek -- OK, tylko trzeba jeszcze pomyśleć nad
szczegółami.

> co do kontestowania - włożyłem w to distro kupę swojego czasu i nie chcę
> by ktoś utrudniał mi życie tylko dlatego, żeby zaspokoić potrzeby ludzi,
> którzy chcą mieć podane wszystko na tacy i którym nie chce się myśleć.

Niestety, nie jesteśmy tutaj żeby robić Sakowski Linux Distribution ani
Wrobell Linux Distribution, więc trzeba poszukać rozwiązania które w
miarę możliwości zadowoli wszystkich. Co wcale nie oznacza, że jest to
zadanie dla ciebie. Twoje argumenty nt. tego dlaczego zależność
gnome-session->gnome-panel jest niewskazana przyjąłem do wiadomości i
myślę dalej jak pogodzić elastyczność doboru pakietów i spójność
zależności między nimi.

Taka mała prośba: nie upieraj się, że wszystko należy zostawić tak, jak
jest. Moim zamiarem nie jest zrobienie ci na złość, tylko znaleźć
rozwiązanie istniejącej "niedogodności" z gnome-panelem tak, żeby distro
było przynajmniej niegorsze[1] niż teraz. Jakbym mijał się z tym celem,
krzycz.

[1] W tym poukładanie zależności tak, żeby były wszystkie potrzebne i
żadnych niepotrzebnych.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |