slow home_etc

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Sob, 13 Gru 2003, 11:40:15 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 12:09:54AM +0100, maHo wrote:
> Witold Filipczyk:

> [maho w tereska maho]$ export HOME_ETC=/tmp/
> [maho w tereska maho]$ export LD_PRELOAD=/usr/lib/libslowhomeetc.so
> [maho w tereska maho]$ echo dupa > ~/.duparc
> [maho w tereska maho]$ cat ~/.duparc
> cat: /home/users/maho/.duparc: Nie ma takiego pliku ani katalogu
>
> wygląda na to że to tylko działa przy czytaniu....
> a programy także czasem coś zapisują :))

To nie tak.
$ export HOME_ETC=/tmp
$ export LD_PRELOAD=/usr/lib/libslowhomeetc.so
$ bash
$ echo dupa > ~/.duparc
$ cat ~/.duparc
dupa

Działa. HOME_ETC i LD_PRELOAD trzeba ustawić odpowiednio wcześnie,
np. w /etc/profile.

Pozostaje jedynie ustalić listę przedrostków z kripką, których
nie należy zmieniać. Zwolni to jeszcze bardziej,
ale tylko w przypadkach z kropką.

--
Witold Filipczyk tohu-bohu
<witekfl w poczta.gazeta.pl>