OOo 0.6-cups

maHo lukasz w mach.com.pl
Śro, 17 Gru 2003, 21:30:32 CET

Rafal Janiczek:

>Nie ma wpisane w req, ale wymaga libgnomecups. zainstaluj go i wszystko
>bedzie chodzic. ale w tej wersji 0.6+cups nie ma spadmin.bin :/

troche zmanipulowałeś cytaty...
chodziło mi o to, że w wersji 0.6 bezcupsowej, jak i w wersji cupsowej,
nie mogę się dobrać do właściwości drukarki ([properties] w okienku
drukowania), żeby np. przestawić na oszczędny tryb czy coś w tym stylu.
libgnomecups oczywiście zainstalowałem, i poszło, tyle że błąd o którym
właśnie wspominam.
tymczasowo (aż znajdę czas na przebudowanie w domu) wracam do 0.5.

pozdrav

maHo