[cyrus-sasl] kombinatorstwo?...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 20 Gru 2003, 23:12:17 CET

On Sat, 20 Dec 2003, [iso-8859-2] Paweł Sikora wrote:

> w jakim celu?
> nie zauwazylem, zeby jakas paczka wymagala takiego providera
> # egrep -i 'cyrus-sasl-.*sql' *.spec => no result.

Dla porządku. Jeżeli coś będzie wymagało jakiegoś specyficznego backendu
to będziesz miał gotowe. Poza tym jeżeli ktoś będzie chciał właśnie
konkretny backend - łatwiej mu w poldku będzie wpisać.

A zrobić osobne paczki z każdym z tych 3 backendów powinno się dać.
Najwyżej budując to 3 razy :) (tak, wiem - suxx)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...