SPECS: XFree86.spec (HEAD)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 21 Gru 2003, 15:58:22 CET

On Sunday 21 of December 2003 15:55, Jacek Konieczny wrote:

> Jest jeszcze inna sprawa - driver savage chyba się nie buduje z
> glibc-kernel-headers-2.0. Nie badałem tego bliżej, bo nie miałem zdrowia
> do kolejnej kompilacji XFree86.

jak znam zycie, to driver savage sie nie buduje, bo videodev.h z kernela
wlacza automatycznie videodev2.h.
savage ma swoj videodev2.h, ktory ma dodatkwe definicje.

tak przynajmniej bylo z X'ami 4.3.99.15 i mysle, ze nadal tak jest.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.