plan freezowania ac?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 27 Gru 2003, 13:31:12 CET

On Saturday 27 of December 2003 13:02, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Paweł Sikora(Saturday 27 of December 2003 08:37):
>
> W glibcu na devel jest nptl i ztcw smiga na aplikacja gtk/gnome. Natomiast
> na aplikacjach qt/kde oraz mplayer i paru innych wali segfaulta, ktorego
> nie umiem zdiagnozowac, co wiecej gdy rozmawailem z Ulrichem Drepperem z
> redhata, ktory jest autorem nptl, to powiedzial mi w dosc arogancki sposob
> ze nie ma zamiaru w zaden sposob wspierac nptl, wystarczy ze dziala w rh, a
> jak komus innemu nie dziala to nie musi uzywac.
> Do nptl nie ma praktycznie zadnej dokumentacji, co wiecej spece redhata sa
> [...]

troche mnie to zdziwilo, bo w gentoo mialem nptl w glibcu, wczesne 2.6
oraz kde 3.1.x i mi nie sypalo zadnymi segami. na forum gentoo tez nie
znalazlem zeby sie ludzie uskarzali na kloptoy nptl <-> qt/kde :O
jedyny watek ktory zapowiadal sie ciekawie:
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=97262&highlight=nptl+glibc
nic ciekawego nie wniosl.

w ebuildach qt i kde nie widze zadnych latek odnosnie nptl.
w ebuildzie glibc 2.3.2 jest w zasadzie tylko jeden if:

epatch ${FILESDIR}/2.3.2/${P}-redhat-nptl-fixes.patch
lub
epatch ${FILESDIR}/2.3.2/${P}-redhat-linuxthreads-fixes.patch

moze warto sie przyjzec tym fixom?

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.