distfiles/Attic

Pon, 29 Gru 2003, 17:39:01 CET

On Mon, 29 Dec 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Raczej sam plik (właściwie dwa - źródło i plik z informacjami) - bo
> w sporadycznych przypadkach katalog może zawierać więcej niż jedną paczkę,
> jeśli akurat się zdarzą dwa źródła o takim samym md5.

Prawdopodobienstwo takiego zdarzenia jest teoretyczne ;)
Chodzi o metodologie, grunt zeby struktura katalogow w / i Attic byla
taka sama.

BTW jesli ktorys admin wygeneruje mi `find distfiles` na serwerze w
zamian moge wygenerowac duuuuzy skrypt ktory poprzewala te wspomniane
6000 plikow do Attic.

Janek