/etc/X11, wm-properties

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 2 Lut 2003, 04:41:38 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Prponuję spojzreć do słownika pod słowo "default" :>

Wiem co znaczy.
Dla pewności zajrzałem do słownika.
i...? Nie bardzo jakiś config mi tam pasuje. Nawet to useradd, które tam
teraz siedzi...

> Napisałem co mogłby trafiać do /etc/default. O reszcie nic nei
> wspomniałem.

Jakiej reszcie?
Co _konkretnie_ mogłoby tam wylądować?

> Ta lokacja jest juz i tak wykorzystywana (shadow). Przykładowo na Solku
> używa tego jeszcze kilka inncyh pakietów i IMHO jest w tym pewien zamysł
> który możemy próbować konsekwentnie rozszerzyć.

Ja nie widzę jakiejś logiki w tym akurat katalogu...

Już lepiej się zastanowić nad innymi rzeczami. Np: Zgrupować wszystkie
katalogi pliki i katalogi cronów w /etc/cron/
Czyli:
/etc/cron/cron.d/
/etc/cron/cron.daily/

To już zredukuje kilka pozycji i spowoduje, że całość będzie bardziej
przejrzysta.
Takich przykładów można mnożyć, zamiast wydumane jakieś /etc/default
wymyślać...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...