/etc/X11, wm-properties

Nie, 2 Lut 2003, 11:31:51 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Robert J. Wozny wrote:

> a ja dodam jeszcze jedno ? cchcemy miec takie etc jak w debilianie ?
> zapchane, nie wieadomo co gdzie jak ?

IMHO właśnie sprawę odepchałoby przerzucenie zasobów domyślnych
konfiguracji programów do /etc/default :)
Przykłąd to choćby dotyczczasowe /etc/{pinerc,Muttrc,tin/} mogłby się
zmienić na /etc/default/{pinerc,Muttrc,tin/}

kloczek
PS. Prośba o jednak nie używanie sformułowanń typu "debilian" :>
To jest bardzo głupie. Ludzie którzy to robią maja kupę ciekawych
pomysłów. Spora część jest de facto bardzo dobra. Jezlei któraś
dystrybucja Ci się nie podoba to poprostu o nie niej nie pisz/nie mów
zamiast tak głupio obrażać kogoś kto tego używa :>