pure-ftpd w ra/updates/general

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 11 Lut 2003, 13:01:04 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Co to DKN jest???
Za przeproszeniem updates/general.
A za przeproszeniem dlatego ze od poczatku po tym co tam wpada
mozna wywnioskowac ze to miejsce zastapilo kloczkowi glowne
drzewo 1.0 Ra po jego definitywnym zamknieciu.
Uff.. jak to dobrze ze tamto jets read-only.

Czyli w general mozna spodziewac sie tego co kiedys bylo w Ra.
Mam nadzieje ze chociaz security dzimi dopilnuje.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-