propozycja zmian w mysql.{init,sysconfig}

Śro, 26 Lut 2003, 03:09:51 CET

On Wed, 26 Feb 2003, Jarosław Kamper wrote:
[..]
> Dżizas. /var/lib/mysql -> /home/services/mysql -> /usr/lib/mysql ? To już
> następuje przejście z niedoszłego (w RA) services na /usr ? Już słyszę te
> jęki tych, co mają /usr ro :)

Znaczy sie powinno być /var/lib/mysql :)
/home/services/mysql powinno być tylko jeżeli już katalogiem domowym
użytkownika mysql.

> Czy mysql tego nie oleje przy defaultowym skip-networking w
> /etc/mysql.conf ?

Raczje tak ale na razie nie mam gdzie tego pzretestować a potrzebowałem
właśnie na gwałt podpiąć mysqld tylko do konkretnego ip.
W sumie chyba jeszcze kilka innych opcji linni poleceń mozńaby chyba
podpiąć pod skrypt startowy (?).
Tak wogóle .. czy istnieje jakaś ogólna metoda backupu zawartosci bazy i
odtwarzania ? Jeżeli tak to moze możnaby spróbować podpiąć jakieś
{backup|restore} pod skrypt startowy (?) :)