SPECS: icewm.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Sty 2003, 11:06:05 CET

On Tue, Dec 31, 2002 at 20:31:36 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Na devil... i podnieść Epoch.
> Trzeba zmuszać ludzi do myślenia - ostatnio się naciąłem, jak na jednej
> maszynce zobaczyłem proftpd w wersji jakiejś 1.2.0rc_costam i się
> upgradować normalnie nie chciał. A się taki zachował właśnie z tego
> powodu.

Podniosłem epoch, ale tu trzeba by wypracować jakieś rozsądniejsze
rozwiązanie, niż robienie tego za każdym razem, gdy do speca trafi
jakaś wersja pre/rc. Może by wzorem tego, co w rel 1.100 było tutaj
błędnie zrobione, takie części wersji dawać jednak do release, ale
poprzedzone zerem? Czyli w tym przypadku byłoby icewm-1.2.3-0.pre1,
który bez problemu upgradowałby się do 1.2.3-1 i każdego następnego.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...