Co z parbuilderem?

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Czw, 2 Sty 2003, 18:30:15 CET

On Thu, Jan 02, 2003 at 06:14:48PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niestety nic nie było robione przy tym w międzyczasie.
> Mam w sumie kawałek skryptów z obsługą autentykacji zleceń ale nawet nie
> miałem jeszcze okazji tego potestiować.

Te skrypty napisać jest łatwo.
Przydało by się miejsce w CVSie, gdzie te skrypty będą leżeć, jakaś specyfikacja
i maintainer na czas tworzenia tych skryptów.

Proponuję pewne uproszczenia:
- jedna kolejka do buildera
- plus zestaw poleceń administracyjnych do przesuwania, usuwania, wstawiania elementów
do kolejki.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>