2.4.19 z rapack

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 3 Sty 2003, 01:21:04 CET

Hejka!

Mam na SHG2 z dwoma Xeonami odpalone 2.4.19 z rapack. Zaczyna m nie
prześladować mój stary koszmar. Po czterech dniach działania maszyna po
prostu umarła. W logach ślad urywa się o tej samej godzinie, nic nie zostało
więcej zapisane. Ekran był wyłączony gdy pojawiłem się na miejscu.

Jak to zdebugować? Po prostu totalnie nie wiem za co się zabrać. Maszynę
całkowicie wykluczam, bo jest prosto spod igły i na 2.4.18 chodził całkiem
nieźle. Aczkolwiek nie wykluczam tego.

Czy np może być powodem zwiechy jakiś spozakernelowy moduł ip_conntrack_*?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)