SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 3 Sty 2003, 14:23:22 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 13:32:04 +0100, wrobell wrote:

> nieprawda

Jednak prawda. Chyba że masz duszę hazardzisty.

> ale implikuje używanie nagłówków, których nie chcę używać

Bo one są wymagane. Tak samo jak w gtk i glib. To, że chcesz sobie
skompilować foo.c z nagłówkami kernela 2.4.x i glibca kompilowanymi z
nagłówkami 2.2.x to Twój wymysł, do którego możesz użyć --nodeps, gdyż
on JEST łamaniem zależności.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...