BŁĄD przy kompilacji amayi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 4 Sty 2003, 11:07:15 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 21:54:24 +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Czy mógłbyś na przykładzie amayi pokazać jak to się robi?

Oczywiście, commituję. Może nie działać, bo nie chciało mi się drugi
raz budować - chce mi się spać i chyba ząb mądrości mi rośnie, bo
zaczyna coraz bardziej boleć. I zbliżają się złe dni dla studenta...

Swoją drogą - ciekawe budowanie. Jak znajdę chwilę czasu to przyjżę się
temu bliżej, bo jeszcze kilka rzeczy mnie niepokoi, między innymi:
- cp -f /usr/share/automake/{config.,missing}* .
- --prefix=$RPM_BUILD_ROOT%{_prefix}
- bezpośrednie montowanie się w %{_prefix} - FHS pozwala na to tylko dla
  hierarchii podstawowej /usr i to dla dużych pakietów (XFree)
- nie buduje się - brakuje w 2 miejscach -lpng -ljpeg - dwa razy gcc
  wywołałem z palca i zrobiłem short-circuit
- dokumentacja poza /usr/share/doc
- libraptor jest osobną biblioteką, dołączoną tutaj tak samo jak libpng
  i libjpeg, dobrze byłoby zrobić ją osobno

Jest tu jeszcze dużo do szlifowania.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...