instalator: drobne przemyślenia

Kosmo kosmo0 w wp.pl
Pon, 6 Sty 2003, 22:46:22 CET

On Sun, Jan 05, 2003 at 10:24:14AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Masz to jeszcze gdzieś ?

Napisałem coś podobnego dla sterowników alsy (0.9.0rc6). Mogę podesłać. Też wykrywa
tyko karty na PCI, ale nie wymaga nic więcej poza grep, cut i lspci i nie próbuje
wkładać żadnych modułów do jądra. Przymierzam się do ISAPNP, ale z braku szyny ISA
w komputerze stoję w miejscu. Jeśli ktoś używa alsy i ma kartę dźwiękową na ISA
proszę po podesłanie na priva następujących danych:
 - jaki sterownik jest używany.
 - /proc/isapnp lub/i pnpdump
 - dmesg