Samba i smb.conf

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 5 Sty 2003, 10:14:50 CET

On Sat, 4 Jan 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Czytaj dokładniej. Chodzi o ustawienie passwd chat, zgodnego z PLDowym
> passwd. Nic ponad to. Nie mam mowy o ustawianiu unix password sync ani o
> niczym innym...

A jak juz ktos chce, żeby niektóre usługi (np. smtpauth/pop3/netatalk -
jak potrzeba by user mial jedno haslo do poczty/win/mac) autoryzowac
haslem samby to mozna to zrobic poprzez pam_smb.
A /etc/shadow zostawic w spokoju, ustawiajac tam tylko
hasla do kont potrzebujacych cos wiecej - np dostepu shellowego.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-