SPECS: glibc.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 8 Sty 2003, 00:59:29 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> [05-01-2003 19:08]:
> Nic nie upoważnia Ciebie do wysnucia takiego wniosku na tej podstawie.

Do wysnucia jakiego wniosku?  Możesz nieco podkręcić jasność?

[...]
> Problem w tym, że to _ty_ chcesz coś zrobić mniej elastycznym. Nie ja.

Oj, przecież cała dystrybucja to jeden wielki kompromis pomiędzy
elastycznością a łatwością użytkowania.  Gdzieś trzeba postawić
granicę, nieprawdaż?

> Proponuję usunąć zależność glibc-devel od glibc-kh i przy instalacji
> glibc-devel wyświetlać komunikat o tym, że dana osoba powinna zainstalować
[...]

Skoro nikt więcej nie ma na ten temat zdania, to pewnie tak zostanie...
Ja takiego rozwiązania za optymalne nie uważam.

W każdym razie, kwestię mamy przedyskutowaną. ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]