smtp auth między MTAami, ipv6, winmodem, oki4w+.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 8 Sty 2003, 10:01:00 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeazlie nie skonfigurujesz na interfejsach ipv6, nie ustawisz routigu to
> coby ktoś nei tobił nie bdzie Ci wstanie przesłąć niczego z wykorzystaniem
> tego protokołu.

W IPv6 interfejsy konfigurują się same. To znaczy jeżeli tylko ipv6.o
jest załadowane, to każdy postawiony inerfejs dostaje adres IPv6 oraz
trasę na interfejs. To wszysko link-local, a więc dostępne tylko z sieci
lokalnej. Jeżeli jednak w tej sieci lokalnej jest router IPv6 z obsługą
router-announcement, to na hostach (czyli gdy ip_forward=off) w tej
sieci może się ustawić adres "globalny" oraz domyślna trasa dla IPv6.

> Wkompilowana obsługa ipv6 w postfixa czy w wiele innych
> narzedzi w niczym nie pzreszkadza o ile tego nie używasz.
To co napisałem powyżej nie zmienia faktu, że będę bardzo zły, jak ktoś
będzie chciał wywalić IPv6 z postfixa itp.

Pozdrowienia,
	Jacek