OpenLDAP 2.1.12

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 8 Sty 2003, 17:41:24 CET

On Wed, Jan 08, 2003 at 04:22:06PM +0100, Artur Frysiak wrote:
> A czy były jakieś zmiany w API ?
Dokładnie nie sprawdzałem jeszcze. Ale wygląda na to, że się nawet
soname nie zmieniło. Myślę że główne API sie nie zmieniło, mogły
najwyżej zniknąć niektóre "obsolete" funkcje i napewno doszła nowa
funkcjonalność.

Różnice jakie widzę: to lepsza dokumentacja, więcej backendów (w tym
tranzakcyjny DBD, perl oraz monitor pozwalający odczytywać informacje o
działającym serwerze), możliwość trzymania haseł SASL w katalogu (przy
odpowiednio nowym cyrus-sasl) i inne poprawki w serwerze.

Pozdrowienia,
        Jacek