avifile i vidix (nie divix)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 8 Sty 2003, 18:03:12 CET

Ok, dodałem nowe pakiety do avifile - pliki sterowników VIDIX.
Został jeszcze problem z kilkoma plikami które sie budują ale nie sa
pakietowane bo formalnie sa związane z avifile-utils i QT. Tyle, ze ja
nie mam QT i programy te się nie linkuja z nim a na dodatek nawet
sprawiaja wrażenie działających narzędzi (choć niem ma teraz filmu
pod ręka by to przetestować). Oto pliki:
ostrzeżenie: Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane) pliki:
    /usr/X11R6/bin/avibench
    /usr/X11R6/bin/avicat
    /usr/X11R6/bin/avimake
    /usr/X11R6/bin/avirec
    /usr/X11R6/bin/avitype
    /usr/X11R6/bin/kv4lsetup
Resztę pomijam bo to reszta od aviplay który ze względów
oczywistych sie nie buduje. Jakieś uwagi sugestie co z nimi zrobić?
Czy tylko komus przez przypadek #ednif przedostał się za utils czy to
celow ma być, że dwa podpakiety (aviplay i utils) obejmuje?

					Artur