Jajecznych problemów ciąg dalszy

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 8 Sty 2003, 21:19:21 CET

hej!

Postanowiłem znów naskrobać. 2.4.20 już chodzi prawie pięć dni, ale mam za to
inny problem. Ludzie mi narzekają na "ruch szarpany" na interfejsach
sieciowych. Wszystko ponoć się zaczęło tuż przed świętami (wtedy ruszyłem
2.4.19 pierwszy raz).

Coraz więcej testów potwierdza, że to problem związany z serwerem. Nawet mrtg
kilka razy dziennie marudzi, że nie morze się do końca dogadać z ruterem.

W logach nic co by mogło pomóc.

Jedynie czasem w logach mi się ip_conntrack zgłasza, że "max number of
expected connections 1 of ftp reached... reusing" oraz pojawia się
"powitanie" Real Time Clock Driver v1.10e

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)