Xft w XFree

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 9 Sty 2003, 17:58:54 CET

Witam!

Tak się przymierzam do zrobienia kolejnego snapa XFree86 i zastnawia
mnie Xft. Ja najchętniej bym wyłączył budowanie zarówno Xft1 jak i
Xft2 w XFree86 bo sami mamy Xft 2.1 Jedyne co to nie wiem co koniecznie
musi mieć Xft1. Ja u siebie nie mam nic co by wymagało tej
biblioteki, ale może są inni, co wiedzą, że Xft1 jest wymagane i
nie zbuduje się dana aplikacja z Xft2 (bo nie ma nowszej wersji) itp.
itd. Albo może jakies inne sugestie jak to Xft rozwiazać?

					Artur