Jajecznych problemówciąg dalszy

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Sty 2003, 19:38:28 CET

Dnia czw 9. styczeń 2003 18:30, Jacek Konieczny napisał:
> Jak wyglądają straty pakietów na interfejsach (głównie w momentach
> szarpania)? Może przesadziłeś z jakimś QoS, albo regółkami firewalla.
> Jak system się z tymi rzeczami nie wyrabia, to są podobne objawy.

No mam HTB, ale regułek jest raptem kilka dla znajomych coby ich serwery nie
zjadły mi łącz. Jedyny dodatek jaki mam w logach to:

Jan  9 10:11:29 gandalf kernel: HTB: quantum of class 10001 is big. Consider
r2q change.<4>HTB: quantum of class 10011 is big. Consider r2q change.<6>HTB
init, kernel part version 3.6

Przedtem mi to umknęło. Swoją drogą 2.4.19 zachowuje się tak samo jak 2.4.20.
Użytkownicy twierdzą, że jak było 2.4.18 to było OK.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)