_applnkdir i _pixmapsdir

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 10 Sty 2003, 15:43:38 CET

Dnia 2003.01.10 11:37 Jakub Bogusz napisał(a):

> To do rpm.macros z tym nowym, stałym _pixmapsdir=/usr/share/pixmaps.
>
> Inne (nie-gnome2owe) programy pod X nie mają problemu ze znalezieniem
> swoich ikon w /usr/share/pixmaps, czy trzeba będzie łatać?

Sprawdziłem na xmms. Programu wogóle nie ruszałem, zostawiłem taki
jak w distro, czyli w /usr/X11R6, wystarczyło przekopiowac samą
ikonkę z /usr/X11R6/share/pixmaps do /usr/share/pixmaps i menu mamy
załatwione. Teraz jeszcze szukam przykładu programu który w pixmaps
trzyma swoje własne ikonki (ozdobniki, przyciski) zamiast w
%{_datadir}/%{name} by to przetestowac.

				Artur