Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Pią, 10 Sty 2003, 17:35:06 CET

Nazbierało się sporo poprawek które powinny wyjść do uupdates czy to
security czy general. Ja jakoś nie miałem czasu, a dzimi też i pozostałe
osoby także.

Z tego co Paweł mówił mi może być tego na tyle że obawiam się że mogę coś
przegapić. Prośba o pomoc w skompletowaniu listy tego co powinno pójść na
pewno na buildery do Ra.

Poszło własnie zsh (do general) i zaraz pójdzie dhcpcd (do security).
Z tego co wiem (bez przegladania szczegółowo commit logów) jest jeszcze
na pewno cups.

Co jeszcze ?