Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Pią, 10 Sty 2003, 20:41:03 CET

On Fri, 10 Jan 2003, Jacek Konieczny wrote:

> mutt, ten co jest w Ra ma patcha NNTP, który psuje domyślne zachowanie
> mutta. Trochę głupia zmiana, bo zmienia zachowanie tego co było wydane
> w 1.0 (ktoś mógł się zdążyć przyzwyczaić), ale sprawia, że mutt działa
> tak jak wszędzie indziej i jak dokumentacja mówi.
> Oczywiście do updates/general.

Czy nie chodziło o to że ten patch zmieniał tylko jakieś mapowanie
klawiatury i wystarczyło to zmeinić żeby nie było to "widoczne" ?
Jeżlei by tak było to bym jednak skorygował tego patcha i zostawił
wsparcie o NNTP (?).

> Jeszcze mam jedno pytanie: ktoś pisze do tego jakąś erratę? To znaczy
> opis co się w poszczególnych pakietach w updates zmieniło w stosunku do
> tego co jest w Ra-1.0. Jest to porrzebne administratorowi do podjęcia
> właściwej decyzji --- upgradeować, czy nie.

Na razie nie ale trzeba będzie zaczą to robić.