SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 11 Sty 2003, 13:03:23 CET

On Sat, 11 Jan 2003, Tomasz Pala wrote:

> To Ci odpowiem: z worka świętego Mikołaja sobie mogę zażyczyć. Zresztą
> tak jak i przedpisca i tak jak Ty. Bo ich NIE MA.

> Ja też mam taki komunikat. I mówi mi tyle, że distro jest zj*, bo nie
> dostarcza takich plików.

No to je zrób, czy ja Ci wróg? Tylko nie wrzucaj do glibc-devel
Requires: glibc-kernel-headers czy jak to będzie się zwało.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)