SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 11 Sty 2003, 14:02:06 CET

On Sat, 11 Jan 2003, Robert Kurtys wrote:

> a czy mógłbyś mio powiedzieć skąd ja mam je wziąć, żeby w świerzo
> stawianym Ra z kernelem 2.4 z ra-pack mieć poprawne środowisko do
> budowania pakietów?
> - widzisz, ja niewiele wiem, więc prosiłbym o proste wytłumaczenie
> (zainstaluj ten i ten pakiet)

Jezuu, ja nie wiem skąd Ty masz je wziąść! Mogę Ci tylko powiedzieć
skąd ja je ma, a mam je z waniliowego jądra. Całą resztę mam przebudowana
w otoczeniu tychże nagłówków.

Nie wiem jak wygląda sprawa jądrem z paczki (czy to będzie 2.2 czy 2.4),
bo go po prostu *nie używam*. No dobra, używam - ale tam gdzie używam nie
ma żadnych pakietów *devel.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)