Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 11 Sty 2003, 16:54:41 CET

On Sat, Jan 11, 2003 at 15:49:16 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Menu też Ci nie działa? Może czas na format&reinstall? :>

Ty się śmiej;) ale wiesz ile razy już robiłem rpm -Va?
Niemniej jednak namierzyłem okolice, z których pochodzi tamten błąd -
nie podoba mu się coś w moim temacie:/
Ufff... rozpracowałem - dopisz sobie TaskBarAutoHide=1 i powiedz, czy
też się burzy.
Co nadal nie zmienia faktu, że antyaliasing nie działa.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...