Niespójności w logowaniu ( było: Re:syslog-ng)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 12 Sty 2003, 20:08:40 CET

Dnia Sunday 12 of January 2003 19:12, Tomasz Kłoczko napisał:

> Jeśli chdzi o logowanie to są tu właśnie do dogrania/ujednolicenia
> właśnie takie szczegóły. Z innych rzeczy to w czym mamy poważny bałagan
> to brak regół (których byśmy się trzymani wszędzie) co do tego c na
> który poziom i z jakim priority jest logowane. W sumie najpierw
> tzrebaby ustalić takie tregóły co dopiero pozwoliłoby w opracowaniu
> spójhnych konfiguracji syslogów.

Wygląda na to, że nic nie zostanie zrobione tylkoskończy się na paplaninie
bez konsensusu. Zaraz sprawię, że pakiet będzie się uruchamiał i działał,
a później myślecie sobie o standaryzacji.

Więc wywalam /var/log/mail i /var/log/archiv/mail z config o ile nie
będzie sprzeciwów w ciągu 48h.

Za takim posunięciem przemawia:
- używanie /var/log/maillog przez sendmaila i omta
- używanie /var/log/exim/ przez exima
Innych MTA nie widziałem więc się nie wypowiadam.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/